2011. szeptember 5., hétfő

Sziasztok! 

Először jelentkezek a megújult blogomon :)) Szerintem csini lett büszke vagyok rá bár még egy-két simítást el kell végeznem rajta!


És hát így Szeptember elején mi mással is kezdeném mint a sulival. Hétfőn még tökre vártam, hogy na végre suli, de szerda este már a hideg is kirázott a dologtól. 1. korán kell kelni 2. meg ez már számít. OMG!! Már 11.-es vagyok ezt még mindig nehéz felfognom, a lazsálásnak vége és 110%-ot kell beleadnom az idei és a jövő évbe egyaránt. Majd meglátjuk, hogy mi lesz ebből a 110%-ból az még odébb van, de egy biztos a lazsálásnak vége. Szept. 1.-jével egyébként nem volt semmi baj. 3 új osztálytársat kaptunk, de a várva várt személyt Csodát mégsem. Őszintén nem egy értelmes gyerek kifejezetten az aki a külsejével hódít (nálam elérte a kellő hatást). Nem ellenkeznék ha az osztálytársunk lenne, mert legalább egy helyes srác lenne az osztályunkba. Tudni kell, hogy a mi osztályunk nem bővelkedik fiúkban (5) és emellett nem is néznek ki jól és akkor finoman fogalmaztam. Nem a fiúk miatt kell suliba járni ezt én is tudom, de hát akkor is... mind1 én döntésem csajos suliba mentem :DD Ezen a héten azért már megkezdődött a tanulás ami idáig nem annyira szörnyű. HAJRÁ mindenkinek.

Hétvégén apukámnál voltam... ( az idő folyamán mindenkinek tiszta lesz a kép a családomról és a velük való kapcsolatomról úgyhogy ebbe most nem mennék bele (= )... na apunál voltunk és szombaton elmentünk kirándulni Szilvásváradra. Nem volt rossz. Amikor apunál vagyok akkor mindig tanulom az egyedül létet, mert az ikertesóm mindig beáll a sorba a többiek mögé, de ha nekem nem fűlik hozzá a fogam akkor én nem. Ő ilyen néha szoktunk ezen vitázni, de nem sűrűn.  Általában ha apánál vagyok nálam a passzivitás a nyerő. Hogy miért??? Mert utálok ott lenni és mindig van valami ami felhúz vagy idegesé tesz, de ha nem vagyok velük és próbálok kimaradni mindenből megkímélem magam a hülyeségüktől. Nem feltétlenül apukám idegesít (bár néha ő is), de a többiek igen ami neki köszönhető ezért ezt el kell viselnie. Szerintem ez most nem volt így legalábbis igyekeztem magamból a legjobbat kihozni pedig megint sok minden idegesített, de cipzár volt a számon. Vasárnap otthon maradtunk és szinte egész nap Beugró társasoztunk. Az elején jó volt a közepe felé nem aztán a végén az elment kategória volt. Mondanom sem kell, hogy a játék alatt azért egy kicsit megint elegem lett meg csak úgy röpködtek a fejemben a rosszindulatú gondolatok amiket magamba tartottam.

Lehet az én hibám, mert máshoz vagyok szokva, de egyszerűen megőrjít az a plusz család ami hozzánk "csapódott", hogy érthetőbb legyen... apukám felesége és a 2 gyereke. Na jó a fiú az ritkábban, de ezen a hétvégén ő is a többiek meg... D.-na egyszerűen nem tűnt fel hogy mi nem vagyunk jóba... már vagy kb. 2 hónapja nem beszéltünk és akkor is csak azért mert kért tőlem valamit. Most hétvégén meg jön a hülye gyerekes dumájával tele szlengekkel amiket összevissza használ és azt hiszi ettől menőbb... jah és persze most oda van meg vissza, hogy ő wakeboardozik... ÉS??? Hol érdekel ez engem?? Na persze egész hétvégén tök mind1 mi volt a téma ő erről kezdett el beszélni. Tudtam, hogy ő egy másik világ egy NAGYON másik, de akkor is.... annyira gyerekes amiket csinálom, hogy néha már sírnom kell.... hát mit mondjak nevelés kérdése... de ugye az anya se jobb... na mind1 róla inkább nem is mondok semmit... mert csak felidegesítem magam.



Besiitos :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése